Montag, 19. Mai 2014

letnia szafa i stare zdjecia / Sommerschrank und alte Fotos

sliczny dzien dzisiaj...chcialam zrobic tylko maly przeglad letnich ciuchow..tez zrobilam,ale raczej butow ;)
jak na prima ballerine przystalo mam wrecz zbior ballerinek ;)to oczywiscie nie wszystkie,czesc jeszcze w piwnicy zostala ;)

ein wunderschöner Tag...eigentlich wollte ich nur nach ein paar Sommersachen schauen,hab ich auch ..Ergebnis:Schuhe :)
eine Ballerinchen Sammlung ;) nanu :) prima Ballerina halt ;)
Ein Teil ist natürlich noch im Keller ;)

...przy okazji wpadlo mi pare zdjec w reke ;)

...bei der Gelegenheit hab ich auch ein paar alte Fotos gefunden ;)




dzisiaj z siostra pijemy calkiem co innego ;)

Heutzutage trinken wir (meine sister und ich)was gaaanz anderes ;)
i jeszcze wspomnienia z wakacji w latach 80 tych ;)
kuzynka Asia i jej (wtedy) chlopak Mariusz
moja sister Gosia
i ja majac wtedy lat 13 ;)

und noch eins
Erinnerung an Sommer in den 80ger Jahren ;)
Cousine Asia mit Freund Mariusz
meine sister Gosia
und ich...damals 13 Jahre alt :)
 ja tu ciezko pracuje,na blogu wypisuje a moj ksiaze na mnie patrzy i mnie kontroluje ;)

so siehts aus,ich schreibe und schreibe und mein Prinz guckt ob keiner guckt ;)
       Mmmmmmmmmua :*





6 Kommentare:

  1. no faktycznie obrodziło Ci w balerinki.Czułam ,że będzie ich dużo,ale że aż tyle???
    Boga się nie boisz....a dzieci w Afryce boso chodzą hihihi
    Zdjęcia super !
    to były czasy dyskotek z Asią :))
    p.s
    czemu mi nie powiedziałyście jak naprawdę wyglądam z tą kokardką na głowie hahahaha

    AntwortenLöschen
  2. Wow ein wirklich gelungener Tag , auch für uns ! Lach
    Eine schöne Präsentation von Schuhen und alten Erinnerungen , danke für die schönen Einblicke in deine Vergangenheit Ullala ;)
    Sandy

    AntwortenLöschen
  3. Nein wie süß.
    Ulla du sahst immer noch knuffig aus.
    Dein Lächeln von früher besitzt du heute noch.

    und dann kommt dein Kaninchen.
    Da macht er ehrlich auf brav, obwohl ich den Sack schon anders erlebt habe.
    der is frech Ulla
    musst ihn zur ruhe bringen, sonst brauchst du bald ne neue Einrichtung.
    0 wobei.
    Sag Bescheid ich helfe gern wieder mit.
    ;)

    AntwortenLöschen
  4. .....no z tymi balerinkami,no i nie tylko zresztą,to już zboczenie zawodowe.......o matko jak spojrzałam te dziesiątki lat wstecz,to aż wierzyć się nie chce iż ten czas tak szybko zleciał, uff.........słuchaj ktoś musiał nadzorować te Twoje poczynania na blogu,wypadło na Mio i finito;))Teresa

    AntwortenLöschen
  5. What on earth is the secrets to be able to its toughness.
    You're asking for big trouble if you're going into a race or race day with absolutely no plan but to eat and drink when you're hungry or thirsty.
    This is starting to sound like we’re back in chemistry class in high school isn’t it.


    my web site; top eleven astuce

    AntwortenLöschen
  6. Wonderful article! We are linking to this particularly great article
    on our site. Keep up the great writing.

    Feel free to visit my website - carpet cleaning gainesville fl

    AntwortenLöschen