Dienstag, 17. März 2015

Nic sie nie dzieje bez powodu../ Nichts passiert ohne Grund..

..wszystko ma swoj powod i nic sie nie dzieje bez niego..zawsze to mowilam,zawsze sie sprawdzalo,az pewnego dnia w trakcie zmian zyciowych wypowiedzialam dla mnie wtedy magiczne zdanie(magiczne,bo nigdy nie chcialam sie zdobic tatuazami)..kiedys uwiecznie to tatuazem.
I tak sie tez w listopadzie 2014 stalo.
Ta historia ma teraz jeszcze wieksza dla mnie wartosc, pomijajac powiedzenie. to zdanie jes tdla mnie jak piorkiem pisane;)bo pismem mojej mamci :) tatuaz jest na zawsze,nie do zmycia jak sie czlowiekowi nagle odmieni..nie snilo mi sie aby cos sie odmienialo :) za duzo sie jednak dzialo i wszystko mialo swoj powod...i tak do dzis :)

...alles hat seinen Grund,nichts passiert ohne..ich habe es so oft und immer wieder gesagt..besonders als es kolossale Veränderungen in meinem Leben gab..da sagte ich damals was magisches(magisch,weil ich mich nie mit einem Tattoo schmücken wollte)dass ich es mir irgendwann tättowieren lassen werde..und so kam es auch..im November 2014 war ich bereit :)
Diese Hautgeschichte hat einen besonderen Wert für mich..
Nicht nur weil mein Spruch,mein Lebensmotto,sondern weil es von meiner Mama geschrieben wurde.
Ein Tattoo bleibt,man kann es nicht wegwischen wenn man keine Lust mehr hat..aber das wollte ich niemals..dafür ist es zu viel passiert.. und alles hatte einen Grund..
...jeszcze jedno tak na marginesie...to nie byl moj pierwszy tatuaz i nie ostatni.. :)  nr2 swiezy z marca :) moj brzydki aniolek..uwielbiam go...mmmmuuuuua!
  
...und noch was...dieses Tattoo war nicht das erste und nicht das letzte... :) nr.2,ganz frisch,mein schöner,hässlicher Engel :)ich mag ihn so sehr:)mmmmuuuua!

3 Kommentare:

  1. Tetaz leci piosenka w radiu :
    ważne sa tylko te dni,którym jeszcze nie znamy, waznych jest kilka tych chwil,tych na które czekamy ;)

    AntwortenLöschen
  2. Stwierdzenie,że " nic się nie dzieje bez powodu "jest pod każdym względem aktualne i na czasie i chyba tak już pozostanie po wsze czasy,a co do tego drugiego tatuażu "aniołka "-to jest on tak brzydki,że aż piękniusi;) Teresa.

    AntwortenLöschen
  3. Chciałam tą drogą też podziękowac Ci,że kiedy mnie już nie będzie,to na Twojej ręce pozostanie moje pismo,cokolwiek miałoby to znaczyc (ten pierwszy tatuaż)......dziękuję Ula.

    AntwortenLöschen